måndag 24 mars 2008

Venezuela del 5

- Hade en 2 hrs paus mellan mina Engelsklektioner. Tagit gröna linjen från min lektion på Procter and Gamble in till Plaza Venezuela å satt mej på Grand cafe å som vanlitt dök mina horkompisar upp, Aymara och Lily. Lily bar på sin lilla unge som vanlitt. Vi dricker kaffe å Lily har vatt på posten å fått sin månadsskörd av brev å sitter å öppnar breven å svär över hur lite pengar där e i dem, 10 Dollar från en Belgare, 20 Dollar från en Tysk, 50 Dollar från en Amerikan osv.

- Alla utlänningar som hon haft sex med å som hon har adressen till låter hon tro att dem e pappa till hennes barn, hon har obviously inte en susning vem den riktiga pappan e. Beroende på hur dåligt samvete dem har just den månaden avgör hur mycket pengar dem skickar. Jag ska nu vidare till nästa klass som e med Comstadt and Roland som e ett mediaföretag ägt av 2 gamla Italienska tanter som e så snygga. Sagt "hasta la proxima" till hororna å börjat gå Österut på Sabana Grande som e Caracas gågata, klockan e 11.30 typ å då kommer en rånare upp till mej å trots att gatorna e jampackade så sätter han e hagelbössa mot mitt bröst å säger att han vill ha mina dinero.

- Jag fryser å tänker först springa sen tänker jag slå till honom sen tänker jag att det e väl lika bra att jag ger honom pengarna men under tiden alla dessa tankarna pågår i mitt huvud så skjuter rånaren mej i bröstet med en kork å springer sin väg. Tror i nårra sekunder att jag e död men när jag väl insett att jag lever så e de bara att ner i nästa tunnelbana å iväg till nästa Engelsklektion.

- Här kastar vi på lite mera PTSD på personlighetsbrasan and plase say after me "Rifle", "Scared", Death", " It bounced off my denimshirt".

3 kommentarer:

Anonym sa...

män som gar till horor ska man klämma ur sa mkt pengar som det bara gar.
vad blev det för skador av korken?

Ovanliga vantar sa...

Bara mentala skador anrs inget allvarlitt

Anonym sa...

häh annars inget allvarligt...mentala
skador e ju inte heller ngt att leka med...

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?