måndag 3 mars 2008

Jag kan ställa horoscope.

- Säg mej vem din favoritfotbollspelare e å jag kan säga dej vem du e å vem du blir. Min favorit e Roy keane så mitt eget horoscope lyder som följer: Hårda krav både på sig själv å sina medmänniskor, ful på gränsen till rå men sällan ond med meningen även om det händer, snackar å skjuter ibland utan att tänka efter före.

- Låssas öppna luckor till sina motståndare för att sen slå till just där. Utanför träningen/jobbet en slacker. Större självförtroende än kunnande vilket resulterar i mer kunnande vilket resulterar i ett fortfarande större självförtroende än kunnande.

6 kommentarer:

Anonym sa...

tar min gamla favorit Marco van Basten, allas flickfavorit. Spelar han fortfarande?

Ovanliga vantar sa...

Ditt inl�gg f�rsvann men s�g att du skrivit Van Basten. Ditt horoscope lyder : Du var mer �lskad f�rr, folk visste vem du var n�r du kom nerf�r gatorna, du har gjort saker i ditt liv som kommer f�rbli of�rgl�mliga f�r m�nga men nu n�r du g�tt i gl�mska s� har du tappat bort dej sj�lv lite i jakten p� n�tt nytt. Din sj�l pendlar mot att vilja stanna i skuggan men samtidigt vill du bli k�nd igen, kanske i form av motivat�r till andra.

Anonym sa...

din nöt... fan, du får mig att skratta mot alla odds.

Anonym sa...

Zlatan + jag = sant

sunbreakthrough sa...

Min favorit är Zinedine Zidane. Så, hur är jag då? :D

Ovanliga vantar sa...

Till Zlatan: Du blir inte alltid förstådd men du kommer ur det flesta situationerna med ett leeende, Du gillar att resa men e inte speciellt språkbegåvad. Få nära vänner men en hel del som känner till dej. Ljus framtid.

Till Zidane: Starka familyvalues, bra hårdagar å sämre men du har insett att det finns en frisyr som passar dej bäst å du har fastnat lite i den men what the heck. Aningen blyg å tillbakadragen men du vet att du har starka sidor å du behöver inte flasha med dem genom att snacka utan du visar det genom andra sätt.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?