onsdag 26 mars 2008

Mischmash

- Hette en raveklubb i Prag där man började innan man gick till Bunkern. Extacy överdoserades å kanske en känsla av kärlek har fastnat i mej eller e ja i nån Bipolärfas där jag e skönt maniskt åtminstone i min egen värld. Fick en irriterad reaktion på hur jävla perfekt jag e idag. Shit ja som inte äger nånting fick veta att jantelagen visst åsså gäller om man mår jävlitt bra, de va visst inte heller tillåtet, blev förvånad å det e ju bra , blir förvånad alltför sällan. KBT, ESL, MI, Acceptans å medveten närvaro you name it, jag borde kunna hjälpa alla människor med alla tänkbara problem eller hur? dvs om dem e ready willing å able, kanske lättare sagt än gjort att va det asså?.

- Fanns en söt tjej på gymmet idag som påminde om GBG-Stalkern jag fick efter mej förra sommaren efter vi hade haft ett 48hrs-maratonsex med avbrott för pasta å kaffe typish. Hon blev kär å jag tyckte inte vi hade nått att snacka om. HBG- Grekiskan som blev en stalker va väl tvärtom, kass sex men mycket snack åsså kallade hon mej hjärtat hela tiden , fan tror inte jag pallade det heller. En rörig dag, vatt uppe alltdeles för tidigt, asså kl 07.00, minst 3 hr för tiditt.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?