lördag 1 mars 2008

Knarkartant-grannen å jag bonding like crazy in love

- En av mina grannar som då tyvärr varken spelar basfiol eller heter Kirsten Belin är en knarkartant som ibland ligger utanför min dörr med allt i sin handväska utslängt å letar efter dörrnycklen å hon tror att hon bor där när hon egentligen bor 2 våningar rakt upp.

- Mötte denna underbara dam när hon var stabil nu imorse i trappan å hon frågade om jag skulle kolla på melodifestivalen ikväll? Ja sa att de va bättre förr i tiden då Kicki D va me å sjöng Miss Decibel. Damen svarade " Hon skulle ha stannat hos Kjell å Rosarna, såg henne hos den där Skipper för ett tag sen, ush" MGN- Kicki D.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ännu lyckats hålla mig aonym..ingen jag känner är särskilt begeistrade över bloggar i allmänhet.

Hm, jag tror du är en bekant till en bekant...så blir det ju ofta när man bott i Malmö i ett antal år.

Anonym sa...

-ler- hamburgskan -berätta mer -sätter mig med en kaffe o tillrätta i soffan...

http://hamburgskan.blogg.se/

;)

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?