tisdag 25 mars 2008

Last Christmas

- Vi träffades på festen för dem hemlösa på Bodoni senaste julafton, jag bar saker å Karlshamns-Lovisa sjöng å spelade gitarr å nu sågs vi igen igår då hon sjöng innan doukumentären om Miles Davis på docu-loungen på Inkonst å jag hängde i en soffa med Designer-girl. Sweet -Emily å Karlshamns-Lovisa spelade typ 5 countrylåtar som va rätt bra faktisst, hoppas jag träffar henne igen.

- Väggarna i mitt hus e så tunna så efter där vatt sexual healing med Designer-girl i min lägenhet som inatt så kan man höra hur min Bolivianske granne tänder en efter-sex cigg å blåser El condor pasa på sin panflöjt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas mina väggar är mer massiva. Jag hade igår samlag med mig själv. Nämligen.

Var det bra för dig också?

Anonym sa...

Hit med nr och upp med händerna.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?