onsdag 5 mars 2008

Gymmet 5:e Mars

- Vaktchefen hälsade å idag va ja säker på att det mej han hälsade på eftersom det fanns inga andra på hela gymmet, anrs e jag osäker då hans ögon tittar åt alla håll, vaktskada, anabola eller oro? Han sa att han kört 6 set a 10 repetioner på 160kg i technogymbenpressen när jag undrade varför så trött. Han e sjukt stor ( 2meter å 15o kg, de e normaldefitionen på sjukt stor). Jag gjorde 6 set a 12 repetioner på samma vikt som honom å fortsatte träna med ett leeende fast det dunkade lite i mitt huvud i en halvtimme efter men de visade jag inte såklart.

- Marcy-darcy dök upp när jag skulle gå å undra om vi ska hitta på nått kul på Långfredan. När jag cyklade hem från gymmet tyckte ja att minst 7 söta tjejer flirtade med mej eller så satt mössan snett? Väl hemma på Möllan var där en kille som liknade Leif Boork som åsså tittade på mej så jag antar att det va mössan.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?