fredag 14 mars 2008

Tågluff

- Köpte tågluffarkort ida å med alla sitt å liggplatser blev min resa typ 1500 dyrare än mina miljöhatande vänners resa men i gengäld får jag ju minst 8 dagars trainspotting med nytt folk, gott folk. Finns en risk/chans att jag inte kommer längre än Sofia, det gick inte å boka Sofia-Istanbul å sen e där en bussresa Istanbul-Alanya som tar ca 15 hr.

- Finns visst snart en enkät på en beachvolleybollsite där man kan tippa när eller om jag kommer fram. Vänner utan gränser, clowner utan gränser när kommer en värld utan gränser?

4 kommentarer:

Anonym sa...

sofia e inget bra. ta bussen till sozopol vis svarta havet o därifran bussen till istanbul. sozopol e verkligen värt a se..
*trakigt pa jobbet*

Ovanliga vantar sa...

. Säg upp dej å åk me mej på tåget istället, åker Tisdan 28 April å hemma igen Onsdan 14 Maj.Åsså tar du ett nytt jobb när du kpmmer tibaka?

Anonym sa...

haha, vet vad jag ska rösta på i alla fall! Jag har sedan länge räknat med att sova själv med Lill-nicklas och lina....men du är välkommen när du dyker upp!

Anonym sa...

frestande frestande...

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?