lördag 1 mars 2008

Just like mamas

- Bra mat men vi fick vänta lite väl länge. Gick å hängde sen på Retro där vi tog en kaffe, där passerade en hög med massa snygga tjejer men ikväll va de gött å bara snacka lite skit me beach-Sara som vatt i Uganda men de visade sig att hon inte hade hjälpt ett enda land i Afrika trots att hon vatt där i massa dagar men va ska man säga hon e ju grymmast på att göra sushisar.

- Lillen å Miss veberöd säger att allt e öppet så då tänkte jag åsså va ärli, så jag sa att ja bloggade , de skulle jag aldri gjort för nu e min blogg ute, wide open asså, kan lika bra länka från facebook så att de sista vännerna tar avstånd från mej så att jag sen kan försöka få ihop 3 Sommalier med en säck khat till nästa beachvolleyrunda, ingen annan pallar me sanningen typ.

- Fick 1 mms å ett sms från Norrlandsmodellen. Ska jag flytta ti umeå där hon bor? Där finns ju beach-hall. Sjuksköterskan messade å sen ringde hon men hon verkade skitfull, hörde inget iallafall, träffade en del av den Bosniska crewn utanför mitt hus, vi bestämde att ses snart. Mamma Seienfeld skulle bli arg om hon visste att jag både hade sex och somnade under Shindlers list under min Cascais-tid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte bromsa pekfingret nu när du väl börjar bli läst.

Ovanliga vantar sa...

De enda som kan stoppa mej nu e att jag måste åka å observera vad som händer i det som kallas Sommalien.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?