onsdag 5 mars 2008

Heaven and Hell

- Trodde att valet ikväll stod emellan Moto Boy på Debaser och Koop på Mejeriet men det blir att hänga på en mässa i en kyrka around the corner med Beach-Sara istället, måste ha balans om det nu blir Kinkyfest på Dekadent på Lörda så e de bra att ligga på plus hos Gud.

- Den helige dykarn himself dvs Dio kommer till KB i juni, förutom "Holy Diver" så gillar jag ju " Heaven and Hell" men det räcker kanske inte för ett konsertbesök om solen skiner. Haram å Halal hit å dit svårt att veta om nån e svart eller vit. 9e säsongen av Top model å samma typ av Outsiders snart måste de va dags för Shades of gray-people att få sin shot of fame.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Rost ligger i Umeå, m itt emot Lagerhause. O det är väldigt gott :)

Anonym sa...

Du... ge dig nu inte på mina vänner i norr. Dessutom tror jag att det ÄR din mössa som sitter på sned eller för hårt åt.
Ska ta ett pass i Hjärup imorgon. Hörde att du skulle in o bada i Lund på Högavall eftersom malmö fortfarande ligger nere.
Hör av dig när bokklubben ska ha möte nästa gång så bjuder jag på en Stig Claesson.

Anonym sa...

Tycker ditt horoskop passade in rätt bra...när det gäller Schuster, inte Henke. F. Ö liknar din blogg lite mer Vitryssland än Ukraina..det är ngt autokratiskt över den. Sa..var far man tag pa din bok??

Ovanliga vantar sa...

Min mamma har ett ex som du kan få låna när du kommer till Sverige Miss schuster, tror du snygg som fan faktisst apropå annat.

Anonym sa...

haha kommer till Malmö i Pingst och detsamma detsamma..

Ovanliga vantar sa...

Nej men vilken otur, jag ska tågluffa å sticker typ 28 April å kommer hem 15-16 Maj. Ska åka till Turkiet å vända, ska ju passera Berlin på vägen ner men inte Hamburg tyvärr men vi kommer säkert ses på Debaser i sommar eller på gräset mellan Debaser å Cuba cafe.

Anonym sa...

jaja far väl helt enkelt hämta den ngn annan gang da jag e Malmö...

ingen sommar utan debaser eller cuba (iofs en rätt ung trad.)
schysst att kunna dra iväg o tagluffa sadär...

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?