torsdag 27 mars 2008

Tvärsnitt eller ett jävlitt tvärt snitt

Så här så konstellationen ut på mitt gym idag:
-3 Gamla tanter 80-90 år.
- 3 Bögar.
- 3 Gubbar med hus på spanska solkusten( Precis som solen inte skiner på dem andra kusterna).
- 2 Sjuksköterskor.
- 2 Riktitt söta tjejer.
- 3 Polska byggjobbare som gör ett svartjobb.
- 1 Ambivalent typ.
- 1 Dvärg
- 1 Från Eslöv

Utsida axlar var visst dagens övning så jämsides har vi:
1.Solkusten-gubbe (Marbella) utan hantlar, kör med luftmotstånd, rehab.
2. Tant 90 1kgs hantlar
3. Ambivalenta typen (dvs jag) 6 kgs hantlar.
4. Kvinnlig tjock dvärg med rosa mohikan å röd tröja, 7 kgs hantlar.

Tant 90 till solkusten-gubben" Jag e starkare än du e ju"
Dvärgen till mej " Ja å jag e starkare än den där" å pekar på mej.
Jag till dvärgen" Du måste sluta äta kex asså"
Dvärgen till mej " Ska du inte klaga på min rökning åsså då?"
Jag till dvärgen " Så länge du e fet så orkar ingen bry sig om att du röker"
Bög no 1 till oss alla " Hej snyggingar"

- Om Göteborg kallas Sveriges framsida så e Malmö Sveriges avigsida.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Bra för jag har hellre röv än pattar. Haha!

Anonym sa...

Inte för att jag helt och fullt kan säga att jag är skapt så. (Jag är uppenbarligen inte alls skapt enligt någon standard)

Ovanliga vantar sa...

Hellre minimjölk än standard

Anonym sa...

Hm.. i spanien finns det väl inte så mycket mer kust än just solkusten.

Anonym sa...

Det har du förstås rätt i.
Eller Åses rejäla mjölk på dunk. Bara inte standard.

Ovanliga vantar sa...

Emma vad e det för kust där uppe vid San Sebastian då?

Anonym sa...

Undantaget som bekräftar regeln.

Ovanliga vantar sa...

undantagen brukar va det vackraste sakerna, människorna mmm

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?