torsdag 6 mars 2008

Isabellas bröllop

- Det ringde en man i eftermiddas precis när jag skulle vila lite innan jobbet, hade de så skönt i min soffa. Hej jag heter Hans Jeppson å ringer från produktionsbolaget Avila å jag undrar lite. Jo vi har hört oss för å det verkar som du har en blogg på nätet som heter "denperfektapartnern" och vi undrar om du är singel och vi undrar om du var den som hoppade av dokusåpan Harem innan den ens hade startat för nått år sedan. Ja svarade ja på rubbet. Jo de e så här att vi tänkte köra en variant på Isabellas bröllop fast med en kille istället för en tjej å vi tror att du e den som skulle passa bäst för detta.

- Inspelning börjar 1a maj å håller på i 3 veckor å sen avslutas det hela med bröllop på Svenska nationaldagen om du träffat den rätta. Vi hyr en husbåt i Västra hamnen i Malmö å betalar allt inklusive bröllopet, det enda vi kräver av dej är att du ska bli filmad 3 hr om dagen. Du får betänketid till nu på Månda, va säger du?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Do It!

Anonym sa...

näj för i hilvedde...

Ovanliga vantar sa...

Lutar åt nej för i hilvedde, hur många dokusåpafolk skulle man vilja hänga med i verkligheten? lite betänketid kvar

Anonym sa...

När jag ansträngde mig riktigt ordentligt kunde jag komma ihåg ngn slags Isabella och det var itne en sympatiskt bild direkt. Det var ju för j-a tur att du sa nej til Harem..såg det aldrig iofs. Och vem hittar ngn att gifta sig med på 3 veckor? Dessutom är ju grundidén med dokusåpor att utnyttja deltagarna, herregud varför skulle de annars ge dig en husbåt.....man har ju inte en chans att ge ngn riktigt bild av sig själv utan det bestäms ju i klipprummet. Ben Elton har skrivit en bra satir om grejen, kommer inte ihåg vad den heter. Lång kommentar men det är bara för att det finns så många anledningar till att inte vara med. Fast visst,man skulle ju se skiten..

Ovanliga vantar sa...

Som du säger så anar jag att det räcker väl me ett litet tjafs med nån som har makt i klipprummet så klipper dem ihop en kass bild av en så att man e körd för all evighet.Harem va trot allt en bra såpa att va me i som kille då fokus nästan enbart va på tjejerna å killarna levde lyxliv i väntan på dejter åsså va dem på Zanzibar, men jag hade precis träffat en tjej då å va förälskad så de blev nej, jävla tur ju. Sugen på att läsa Ben Elton-satiren.

Anonym sa...

Den heter Dead Famous...sen så har han skrivit en satir över X Factor o Idol o sånt som heter Chart Throb...båda mkt läsvärda om man gillar hans stil.
Jag tror det inte spelar ngn roll huruvida man kommer överens med producenterna etc utan de har en bild klar framför sig vem typen ska vara och utifrån detta skapar de showen så ställ inte upp.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?