måndag 10 mars 2008

Sex med insidan eller utsidan?

- Vi kom i kontakt med varandra på ett träningsforum på nätet för 2 somrar sedan, skrev nårra gånger, bytte telefonummer å pratade 5 hr i telefon med varandra varje dag , vi sa på skämt att de kanske e dumt att ses, kanske bättre att bara ha varandra som telefonvänner. En dag sa hon att hon ville ses å ha sex med mej oavsett hur jag såg ut å vi började spåna på om de ens va möjlitt.

- Hon kom upp med iden att ses i hennnes föräldrars sommarstuga i Gävle å att hon skulle åka dit å mörklägga ett rum totalt åsså skulle vi ses där å ha sex utan att ha sett varandra först. Den normala gången e ju "ses-sex-lära känna varandra" men vi skulle vända på det, "lära känna varandra-sex-ses". När det närmade sig blev hon orolig för att jag skulle va en yxmördare så vi bestämde att i Stockholm där jag skulle byta tåg skulle jag träffa hennes bästa kompis å visa legitimation. Hennes kompis fick inte berätta för henne hur jag såg ut utan bara säga att ja verkar va en bra kille.

- I stugan utanför Gävle efter många om å men, 2 bussbyten efter tågresan, batterierna på mobilen börja ta slut, jag fick inte sludestination förrän sista bussbytet, jag messade henne i min trötthet men glad "Fan ta dej om du e ful". I det tokmörka rummet hade vi sen sex i 12 hr å under hela tiden kände jag efter pucklar å andra saker men hittade inget konstitt. På morronen i köket å nu skulle vi ses efter ha pratat i telefon minst 100 hr å haft sex hela natten, vi satt tysta å åt frukost i en timme utan att säga nått, hjärnan jobbade febrilt med att ta in den andres utseende å till slut släppte det å vi hade en fantastisk helg.

- Höll ihop hela sommarn å hörs fortfarande men vi e nog mest goda minnen för varandra. Detta e historien om Argentinskan som både har fin insida å utsida.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket trakigt liv man har ;o).

Hur gammal e du egentligen?

Anonym sa...

hittar mig nu på trana365 istället. Amen vafan mannensomtalartillkvinnor var ju dömd från början.

Jenny Rochelle Elizabeth Strömberg sa...

Intressant blogg! Hur hittade du min blogg? Vem är du, och känner jag dig? Hehe frågorna är många :P

Nath sa...

Jasså minsann. Vilken söt liten saga. Svar på din fråga; Skulle aldrig falla mig in!

ANNIS sa...

Hej. Tack för orden. Hur snubbla du över mig här inne?

Ovanliga vantar sa...

Jag e bra på att snubbla, ska bara lära mej att bli bättre på att vända när jag väl kommit upp å inte prova samma stig igen

Ovanliga vantar sa...

Reglen, jag får adda din nya site sen, den e ju nödvändi för mej

ANNIS sa...

Du e inte ensam om den förmågan...

Anonym sa...

Hahhaha.. Det var den bästa sagan jag hört.

Ovanliga vantar sa...

Hon bor i Stockholm å liknar dej lite Knivlisa

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?