söndag 30 mars 2008

Alias Smith and Jones

- Hade en period förra året där jag råkade bli portad från diverse träningsforum, facebook å citypolarna mm. Oftast var de Kristdemokrater eller människor som älskar bodypump/spinning och som hade parlamentet-humor som såg till att jag blev portad.

- Istället för att självdö så loggade jag då in med typ minst 30 olika alias på alla dessa forumen å satte igång debatter mellan mina olika alias å till slut fick jag med mej dem där som hade sett till att ha fått mej portad, skickade sen nårra privata meddelande där dem kunne spy galla över mitt riktiga namn åsså anmälde jag detta åsså fick jag dem portade, visst de krävdes lite jobb men va rätt kul under tiden. Alias jag minns var:

1. Art Vandelay
2. Bantar-Bruno
3. Hannes Ibrahimovic
4. Elsa Marley
5. Fia al Forno
6. Hitte-joel
7. Lavishly-Lola
8. Wasser unt bread
9. Xindler
10. Cateter-Peter

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! :)
Hoppas du har det bra. Jag är trött och har ett sår i naveln.

Ovanliga vantar sa...

supersliten men ledi månda å tisda så hoppas få lite energi då.

Anonym sa...

Haha, att du orka:P

Ovanliga vantar sa...

Emma: ja vet men fatta va gött när jag fick nårra Sverigedemkrater/kristdemokrater att smaka på sin egna mellanmjölk

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?