fredag 14 mars 2008

Ikväll då?

- Jag å en av Los lämmel boys (K-man) ska möta 2 av landets bästa kvinnliga beachvolleybollspelare, hoppas kunna ge dem en match. Sen finns det kanske en chans att man hamnar på ett ställe där ett band spelar, typ KB eller Debaser å kollar på ett band som man typ inte hatar men inte heller supergillar men man vet att där kommer hänga söta men otränade poptjejer som man egentligen inte vill ha som flickvän men som e lite kul att flirta me.

- Band i denna genren e: 22 pistepirko, Hästpojken, Alice in Videloland, Turbonegro å Skilla. Lite sugen att dra till Jeriko åsså, nån Electro-house-historia från Australien som e lite hypad, om den Assyriska falangen ska dit så henkar jag. Eller så stannar jag hemma å skriver ännu en bok med Finistere i titeln bara för att jag då vet att det säljer. Why Bodil? Why?.

3 kommentarer:

Anonym sa...

...du kan ju lämna din facebok id. i min bloggmailinbox...har redan släppt garden för stinnepigen så varför inte??

..sonst önskar jag att jag var medlem i turbojugend, de äger stan.

Ovanliga vantar sa...

Din sida har vatt struli nu ett tag, till slut tänkte jag bara skriva mitt namn å be dej radera de när du hade sett de men där kom inga koder så att jag kunde skriva nått, strange, hoppas du lever? Provar imorron eller Månda när jag går på mitt nattskift.

Anonym sa...

lustigt...jag har inga problem men min facebook strular däremot..jaja maila helt enkelt t akarlsson@hotmail.de (oo nä heter inte karlsson) som e min bloggmail..så addar jag dig. ååh vad meckigt det e å va anonym.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?