fredag 7 mars 2008

Minnen väckta till liv just nu från dessa platser

1. Zipolite, Mexico
2. Medellin, Colombia
3. Choroni, Venezuela
4. Praia, Kap verde-öarna
5. Cascais, Portugal
6. Olinda, Brasilien
7. Prag, Tjeckien
8. Piriapolis, Uruguay
9. San sebastian, Spanien
10. Galapagos, Ecuador

- Läste om Oaxacas kust på nåns site å kände att jag ville ligga i hängmattan i Zipolite, sitta på biblioteket i Cascais framför brasan, dansa på karnivalen i Olinda, sitta i parken på kvällarna i Praia bara för att umgås å få lite luft, kolla annnorlunda performance-saker i Prag, hänga på stranden i San Sebastian, dricka mate i Piriapolis, va på indiankonferens i Medellin eller bara ta en löprunda på stranden i Choroni dan efter jag druckit alldeles för mycket Guarapita.Tantas memorias lindas, hasta la proxima, ate logo, eguraldi ona egiten du. Pasa sabi ka ten morada men ibland behöver man variation, variation is the mother of skill not the repetition

3 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Det har inte "hänt" mig nåt. Jag har en bindvävssjukdom och reumatism.

Elli sa...

Zipolite, never been, men det står överst på din lista so I guess it's fucking lindo :) Många kommentarer du berikat min blogg med, att du pallar ta dej igenom skiten. So are you of the restless kind? E du påväg ut i verkligheten snart igen?

Ovanliga vantar sa...

Jag håller på att uppfinna en annan typ av verklighet, måste sluta fly. Din blogg e bland det mest intressanta som jag läst men å andra sidan har ja ju bara bloggat å läst bloggar i 3 veckor men man känner ju igen när det e nått bra, nått där ja känner igen mej själv.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?