torsdag 6 mars 2008

Sett å mess

- Såg Pisk-Sara idag men hon va mycket mer intressant på BDSM-workshopen än på Norra Skolgatan i ett grådisitt Malmö. Fått sms å mms av Norrlandsmodellen, en bild på nårra blommor å frågan va gör du? Jag svarade att vi ses på Rost på Lörda, ska tydligen va ett fantastiskt veg-ställe i Umeå.

- Hade bokat tåg upp till henne för ett tag sen men när det började närma sig så avbokade jag, vi hade träffats i Malmö nårra veckor innan å allt va bra men helt plötslitt kände jag att va fan ska ja pendla till umeå var 3e helg nu eller åsså la ja ner allt istället. Känner mej distanslös. (Så skulle sjuksköterskan kunnat uttrycka sig om det hela, hon blandar ihop begrepp å misssar å lägger till bokstäver lite här å där).

4 kommentarer:

Anonym sa...

tsss...distansförhållande inom Sverige är ju inget...men om du inte har lust är det nog inte värt det ändå.

Ovanliga vantar sa...

Fast Hamburg-Malmö e väl bara en 3e-del av Malmö-Umeå? Kommer du palla med Tyskarna hela livet?

Anonym sa...

sant så sant. "cynisk å bitter e sexitt anrs". tror inte att jag är den enda som är full när jag kommenterar inlägg ;) om det är jag som har fel diggar jag dig nog ännu bätre =) Later babe

Ovanliga vantar sa...

Ompawa. Fan hade svårt att hitta dej, varför kommer inte era namn upp i fina blå texter, asså vi har ju konstaterat i mina datakunskaper e på kindergardennivå a ala Belarus men era sites e ju flashia , please make your names blue cuase I love you. Johanna ja e nykter.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?