söndag 2 mars 2008

Sms

- Sms från Brandkåren, han sitter å fikar på kärleksgatan, sa att de va ett bra ställe om man e singelkille.

- Sms från Beach-Sara, bestämt att vi går på Docu-lounge imorron ( Om Tourette, Asperger å tremor). Alltid bra dokumentärer på Inkonst på Måndakvällar.

- Sms från Lillen som undrar om vi ska anmäla oss till beachvolleyturnering i Göteborg i påsk.

- Sms från Vimse som undrar om jag ska med på pickwick imorron, säkert nått quiz? Vimse e en tjejkompis som jag känt i 10 år, typ längst av alla nästan. Hon e alltid på gränsen till att gå med i en sekt, alla hennes relationer hade vatt omöjlia att gissa sig till å hade du sett dem i en film hade du sagt, eller hur, no way?

-Nu träffar hon en kille som har typ 2 fruar å 2 barn å dem bor tillsammans allihop men han flyttar ut ur huset varann vecka å då träffar hon honom under den tiden.

-Innan jag började att blogga så snittade jag typ 1000 sms i månaden men med facebook å bloggen så kanske bara 800, mina sms e som individuella blogginlägg å egentligen inte i behov att besvaras.

1 kommentar:

Hannan sa...

Haha, det säger du?

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?