lördag 1 mars 2008

Tv-top-5 i år

1. Vad är en människa- Kunskapskanalen
2. Party Animals - Tv8
3. Världen i fokus - Tv8
4. Världen- Kunskapskanalen
5. Age of love -5:an

Apropå age of love, satt med ett gäng namnlösa från hemlösas julfest när det trillade in ett sms från Bipolar-Sara, nån frågade va står det i ditt sms? Ja sa " Konsthallen-kaffe-sex" fick det från Bipolar-Sara sa jag å berättade lite kort vem hon va.
Tjej 30+ sa "E inte du för gammal för henne ?"
Tjej 25+ sa " E inte hon för ung för dej ?"
Tjej 20+ sa " Kan jag hänga på ?"
Kille 20+ sa " Konstitt hon kändes mer som en The-tös"
Gubbe 60+ sa " Vilken utställning ska ni kolla"
Tant 100+ sa " Ja tack jag tar gärna en The"

Noa i en annan del av världen sa "Åldern har ingen betydelse" å blåste ut de typ 600 hundra ljusen så att kidzen Sem, Ham å Jafet fick grädde på sina saronger. (Detta va till mina kristna läsare som vatt upprörda över min ensidiga rapportering från diverse sekter, nyans tack sa dem)

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?