fredag 7 mars 2008

När solen lös in häromdan

- under grötfixandet så lyste solen igenom persiennerna å mitt pedanta jag så att en ordentlig städning skulle kanske behövas i området mellan spis å vask, varför e där ett hål in the first place asså?

-Likt Georgie boy tänkte jag att jag ringer Sunshine carpet cleaners å får både städat å blir upptagen i deras sekt men tänk om de går som för han, att bli nobbad av en sekt måste ju va värst av allt. Jag vill att en tjock tant kommer in med en sån där stor jävla zamboni-maskin som väsnas å typ polerar hela mitt hem, strax under 40 squaremeters, va kostar det?

2 kommentarer:

blabla sa...

Ring Carolina på Glada Hem! Eller ta på dig ett par dammiga glasögon och övertyga dig själv om att det är dem som är skitta.

Ovanliga vantar sa...

Kanske måste kolla upp det, tack för tipset

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?