fredag 14 mars 2008

Demonstrationer mm

- Sjuksköterskan ringde å undra om jag ska me å demonstrera på lörda mot att dem har kassa löner. Jag tror inte ett skit på att varken demonstrationer eller massa namnunderskrifter hjälper mot nått men eftersom jag tror att där e massa snygga sjuksköterskor med i tåget å jag har tid så sa jag ja.

- Messade Miss Herzegovina å frågade om hon ville kolla efter manliga sjuksköterskor på Lörda, vi bestämde att vi går med i tåget 500 meter sen fikar vi å uppdaterar varandra på livet. Om de e samma jävla pissväder som de vatt nu de senaste dagarna så tar vi en fika direkt på Simpan istället åsså kan vi sitta där å tycka att sjuksköterskorna borde fan ha högre lön, de handlar ju om liv å död asså.

1 kommentar:

Sophia. sa...

Att stretcha är härligt! Fast själv är jag ju lika vig som en elefant, så kanske därför?:)

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?