tisdag 11 mars 2008

Venezuela Del 1

- Här, ta lite sa Marky Mark min nyfunna Engelska vän, vi hade träffats nårra dagar tidigare på Tobago å sen tagit båten över till Trinidad för att kolla en väldigt viktig Cricketmatch, hade pluggat Cricketreglerna hela båtresan å fått förklarat för mej att testmatch e en riktig match å inte inte träningsmatch! Va va det? sa jag å tittade på Marky Mark. Crack Trinidad style svarade han, sen minns jag att vi inte kom in på den ovala stadion å att efter massa annat intag av substanser hade vi köpt biljetter till Isla Margarita, Venezuela.

- Efter en vecka flydde jag Isla Margarita till Venezuelas fastland då jag både blivit hotad till livet med en pistol som hon plötslitt plockade upp ur hennes lilla träväska , ja var beredd på nån typ av klockspel. Hon var en avhoppad Kubansk flygvärdinna gravid i 6e månaden som inte ville att jag skulle åka eftersom hon tyckte att jag var en bra substitut- pappa till hennes ofödda å sen hotade Marky Mark mej med en kniv att om jag inte stack å fixade droger ikväll så skulle jag visst blöda ordentlitt. Båt till fastlandet.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?