fredag 21 mars 2008

Identitet-identiteslös

- När jag får frågan vem jag e tycker jag att har för lite tid att förklara det plus att jag e ju olika helt beroende på med vem ja hänger med, när e ja då mitt rätta jag? Eller e alla de olika jagen jag lika rätta? E min identitet helt avhängd på vilka jag umgås med? Rimlittvis borde där då åsså finnas saker i mej som inte nånsin kommit fram eftersom jag inte har träffat vissa personligheter.

- Vem vill jag va då? Lyckan kommer 50 % av genetiska förutsätningar, 10 % av cash å resterande 40 % är upp till mej att leta upp i livet genom att göra saker å umgås med människor. Alla mina vänner tillför ju olika saker men där kanske saknas en del som kan höja lyckan från 90 till 95%. 100 % lycka påstås vara farlitt för då e man benägen att ta risker så en gnutta pessimism e asså sunt.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?