onsdag 19 mars 2008

Distansförhållanden

- Argentinskan messar snälla ord (Stockholm)

- Norrlandsmodellen messar snälla ord (Umeå)

- Känns rätt olönt att ta tag i dem relationerna, dem bor för långt iväg för att jag ska ha seriösa förhållanden med nån av dem å att ta beslut om flytt på 5-6 träffar känns inte heller så lätt eller rätt (Tror inte nån av dem e 100% senorita correcta ändå).

- Kanske överdrev ja dock när jag slutat träffa tjejer från Värnhem eller Limhamn pga distansen (Fanns kanske andra orsaker till ointresse såsom feministisk hårväxt å alkoholintag). Måste jag se Möllevångstorget från tjejens fönster för att de inte ska va ett distansförhållande?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev bara förbannad på syrrans ex, han hade fått komma in i denna familjen ävwn fast han har gjort så mkt och även om dom inte längre var tillsammans så fick han det. Men så är han så full av all möjlig skit och hade sagt o gjort saker gentemot mig så jag blev förbannad bara, och ille skriva av mig här på min blogg för jag helt enekel inte orkade berätta för honom vilket as han e..

Anonym sa...

hehe btw jag bor på möllan;P

Anonym sa...

Hur hittades jag?

Anonym sa...

Jag har haft ett distansförhållande med en hane som jag praktiskt taget bodde ihop med. Det var ohållbart, han var mer som en mur än en man. Jag har även haft ett sådant här förhållande med mig själv, i både längre och kortare perioder. Det är svårt att sakna och ofta yttrar sig saknaden på märkliga sätt som man inte riktigt begriper själv. Oftast slutar det med att man såsmåningom helt enkelt skiter i alltihop.

Ovanliga vantar sa...

Tintan (orkar inte kolla hur många iiiin): Ser du totget?

Matilda: ingen aning

Bambi:Jag vet, alltid lättast att lägga ner.

Anonym sa...

distansförhallanden funkar inte när det är menigen att det inte ska funka, När det är rätt är distansen jobbig saklart men tanken att skita i det finns inte i universum och man bara vill vill vill vill..för att den glädjen och trippelmultipliceringen äkta kärlek ger gör man vad som helst för. Distansen blir en realitet man räknar med o man saknaroasknar emn 5 veckors saknande försvinner sekunden man ser varandra igen. jag minns mina 6 ars distansförhallande med glädje..fylld av saknad men underbara ar.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?