söndag 30 mars 2008

Bipolar-Sara

- För ca 1 år sedan skulle jag ta en fika med ett par från gymmet, Curly å Shorty, nyförälskade va dem. Curly skickade ett sms å frågade om det va ok att hans lillasyrra hängde på, ja sa självklart. Vi fikade på Bagatelle å direkt så fanns där nått melllan mej å Curlys lillsyrra, vi babblade på medans turturduvorna såg lite blygt på varandra å sa ingenting. Dan efter på gymmet frågade jag Curly om han tyckte de va ok att jag träffade hans syster å isåfall om jag kunde få hennes nummer, inga problem tyckte han.

- Veckan senare så ses vi, jag å Bipolar-sara och vi går på Konstahallen som har vernissage å blir fotade av Skånska Dagbladet å där det dan efter finns en jättefin bild på det gifta konstnärsparet som vi utgett oss för att vara. Eftersom både hon å jag blivit svartlistade av SLAA så går det som förväntat efter konsthallsbesöket.

- Nån vecka efter detta så har Curly fest å då råkar jag hångla med Bipolar-Saras bästa kompis så att de blir en liten scen av det hela, sen när jag lämnat festen för att åka till jobbet har jag mage att smsa Bipolar-Sara å fråga efter kompisens nummer, inget svar , I dont blame her direkt ( Det kommer inte att spelas nån "Smooth operator" på min begravning e vi nog överens om, vart tog Sade vägen by the way?).

- Ikväll kom ett sms från henne där hon skriver " Jag har inte haft sex på 4 Månader, säg grattis till mej". En otrolitt vacker å smart tjej, vi bestämde oss för att vi måste ses snart men bara för att prata.

11 kommentarer:

Malin sa...

Jag har en förutfattad mening. Jag och mina vänner delar ut smeknamn till höger och vänster till de grabbar vi träffat. Något som inte alltid är till deras fördel. Men inte trodde jag att ni gjorde detsamma. I min enfald inbillade jag mig att ni fullkomligen skiter i namn. Det är funktionen som är det viktiga. Nu blir jag lite orolig över vad jag själv kallats bakom min rygg. Kanske lika bra att inte veta?

Ovanliga vantar sa...

Fast jag vet inte om killar gör det generellt, har inte speciellt många killkompisar å dem jag har har flickvänner å kommer inte med så många stories. Idag när jag skulle berätta om Chilenskan för en tjejkompis kom jag inte ens på vad hon hette på riktitt men som tur kom hon ihåg det hon som jag berättade för. Jag ger ju alla mina vänner smeknamn, en hörde av sig å ville inte bli refererad till som vimse. Grottmannen har jag hetat i ett tjejgäng 98 när mat å sex va allt som betyddde nått.Hur pallar du dansa så sent? Swing-in-syo

emz sa...

vaddå culhos senaste va sådär!?. det stör mig att du vet vem jag är

Ovanliga vantar sa...

Emz nu kunde jag inte gå in på din blogg, vet inte varför men jag vet faktisst inte vem du e? Varför tror du jag vet de? Blir ju nyfiken nu.

emz sa...

du är blockad muhahahhahaaaaaa. nä jag menade inte på d sättet "du vet vem jag e"

Anonym sa...

ÅH läser du min blogg och jag känner inte dig? det här är underbart! tack så mycket! jag trodde inte att någon förutoom mamma läste min blogg! Men jag förstog inte riktigt. Hur kan du se hur många som besökt mig men inte jag? :P och vilket hörn snckar din polare om ? =P

Anonym sa...

Svartlistad av SLAA... *LMAO*

Ovanliga vantar sa...

Joulin:Du går in på där de står visa hela profilen åsså står det uppe i vänster hörna. Tror där står strax över 1000 på mej nu.
EmZ: jag vet inte vem du e, varför blocka ? de enda jag vet e att Laman e en buff

emz sa...

de va ett skämt du är inte blockad. sånna kunskaper besitter inte jag!

Anonym sa...

emz: Alla e blockade då du inte har gett tillstånd att visa din profil o inte heller din sida därmed. Basta!

emz sa...

aaaaaahhahhhahahhahahhaaahahahahhahhaaaaaaa!! asså jag har inte medvetet ändrat mina inställningar. varsogoda

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?