onsdag 26 mars 2008

Uppflirtad

- Idag var det 3 bögar på gymmet som flirtade med mej men den ene va besviken för att jag inte hade shorts eller linne men sa att jag va snygg ändå idag. En ny hetero?-gubbe sa att "ursäkta ja e inte sån men jag står å beundrar din kropp".

- Nyss på internetcafeet där jag hänger just nu, frågade en Libanesisk kille mej hur man stavar stjäla och när jag undrade vad han ska stjäla så frågade han mej om jag va polis å jobbar på Säpo, när jag sa nej till detta så ville han läsa en kärleksdikt till mej där ordet stjäla ingick såklart , ja lovar hela jävla cafeet stannade upp.

- Känner mej varken särskilt vältränad, bögig eller som en person med polisattribut idag men trots att jag fått skäll för min lycklighet under dagen så tar jag alltihop som komplimanger förutom söpoantydningarna kanske. Jag vet att lyckan kanske e borta imorron men tills dess tänker jag fortsätta att njuta av livet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Outstanding. Docu, när & Ut till Hjärup den 29:e?

Keep you mind on the drivning. sa...

nu har jah läst 2 inlägg. klockrena! :)

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?