tisdag 4 mars 2008

Min bokförläggares dotter hörde av sig.

- Mail (så jävla dated to the 90s) från Heidi Hoe, en Tyska som jag hade en fling med i San Sebastian , Spanien för nått år sedan. Hon skrev att hennes pappa Klaus (som var snäll nog att publicera " En historia om en mäklares misstag" på sitt förlag, eftersom Ordfront hade refuserat den. ) undrar när uppföljaren kommer? Hennes andra fråga var varför jag inte vill träffa henne mer, please be honest , I can take it?

- Jag svarade att där kommer ingen uppföljare, läs slutet por favor! Å på dina andra fråga varför jag inte vill se dej så e svaret att: 1. Du har keps. 2. Du läser Liza Marklund och du vill ha autografer av "Tyskarna från Lund". När vi hängde i San sebastian satte vi å diskuterade Tyska filosofer å lyssnade på St Germain, " So flute" e favoritlåten. Claus heter min Danska agent.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?