måndag 24 mars 2008

No charm no chance

- På bussen hem igårkväll från jobbet så sitter en av mitt gyms snyggaste tjejer rent objetivt sett ( Det finns inget som e objektivt men get a grasp por favor). Jag har väl sett henne i 2 år nu å aldrig sett henne skratta eller le under denna tiden, har hela tiden trott att där e nån djup kris eller livsfarlig sjukdom bakom den vackra fasaden. Men vi har bytt nårra ord här å där men eftersom hon bara e snygg men utan charm så har jag inte flirtat med henne som alla andra killar på gymmet har gjort.

- Igår på bussen så frågade hon om vi inte kan spela typ squash tillsammans en dag nästa vecka åsså gav hon mej sitt nummer. Hon kanske har nårra intressanta å söta kompisar e min tanke nu så jag kommer ju att spela med henne för att lära känna henne lite mera. Charm e som organic food, kravmärkt kaffe eller typ rättvisemärkta vindruvor (skrev först Papaya men hur ofta snubblar du över en sån egentligen), de e ett måste asså.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?