fredag 28 mars 2008

Ingela Jansson på Facebook

- Telefonen ringde i eftermiddas, jag var på väg in i drömmarna (Drömde om Lesbian dopeheads on mopeds konsert på Roskilde, dem spelade mellan T´Pau å Cornelis om jag minns rätt, Nancy å Carina å Level 42 va stora den sommarn åsså. Imperiet undrade om det verkligen var fred vi ville ha åsså sa dem åt oss att inte krossa Holländskt porslin).

- Hej mitt namn e Komissarie Barsk ( sure) å jag undrar över din relation med Ingela Jansson?
Ingela Jansson sa jag, känner ingen med de namnet asså. Då säger polisen att hon e efterlyst å att dem har spårat att hon å jag har varit vänner på facebook mellan 25-27 Dember 07 å att det skickats 7 privata meddelanden mellan oss under dessa dagarna men att dem inte fått tillgång till vad som stått i dessa. Polisen säger vidare att det var jag som den 27 December 07 plockade bort henne från min vänlista å undrar varför? E hon tjock? hör jag jag mej själv säga då. "Ja men vad har de me saken att göra?" säger då polisen. Jag säger då " Asså ibland när jag addat nån å ser att dem e tjocka så tar jag bort dem sen, Im sorry men jag vet inte vem hon e". "Ok vi återkommer" säger då komissarie Barsk.

6 kommentarer:

Jelena sa...

Haha, ja men det lät ju inte alls trevligt - hoppas hon åtminstone hade det trimmat!
Mera vaxning åt folket vettja' :D
Då blir det ju silkeslent och man slipper stubben vid utväxten efter rakning, inga plitor på det häller.
Hur hittade du till min blogg? :)

Ovanliga vantar sa...

Tror jag va sugen på att koppla av å de va ett sökord som du hade på din blogg. De borde va kriminellt att va ovaxad typ.

Anonym sa...

Har utvecklat ett nytt skratt. Inte särskilt charmigt, typ åsna i falsett. I blame you.

Ovanliga vantar sa...

Jag tar på mej de mesta å bästa nu på senare tid, jag flabbar bara jag läste din comment ju.

Anonym sa...

BigBrother och BigSister o BigFacebook ser dig...Klart man inte ska adda tjocka människr, fattar väl varenda jävel.

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?