lördag 8 mars 2008

Fridrott i soffan å snackat i telefon hela kvällen

- Fick ett snäll-sms av Argentinskan å ett sex-sms av Norrlandsmodellen, det brukar va kul-sms av Argentinskan å tok-sms av Norrlandsmodellen men dem kände väl för att variera sig lite ikväll. Inget av smsen fick mej direkt att trilla ur soffan av glädje, kanske ett tecken på att dem inte e så intressanta längre.

- Karelin, en fd arbetskamrat 2 jobb bakåt ringde å hade hört av Frizby-Jo att jag hängde med en snygg tjej på Inkonst förra veckan å ville höra om de va min flickvän, har inte sett Karelin på minst 1 år. Im single I said, why? Jo asså de e så att jag har en ny jobbarkompis å ni skulle passa bra ihop tror jag sa han. Efter vi snackat genom livets gåtor så bestämde vi att jag tar å hälsar på min gamla arbetsplats nästa vecka för att kolla om hon e nått för mej. Innefridrotts-VM var inte heller nått att trilla ur soffan för.

5 kommentarer:

Natalie sa...

guttigt underlig blogg. lite tvetydig.

Ovanliga vantar sa...

Ja, superambivalent

Natalie sa...

jag ser massor med hopp för dig. ändra ingenting med dig själv. du är fin som du är. det har jag läst i många veckorevyn.

Ovanliga vantar sa...

Antar att jag kan leta upp vikket nummer som helst?

Natalie sa...

ja, i princip. bäst är ändå nummer som har temat "du är fin som du är" eller GIRL POWER eller nåt sånt. de brukar innehålla mycket bilder på kändisar ur dåliga vinklar etc så man ska må bra över sin egen sketna uppenbarelse. fint.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?