onsdag 12 mars 2008

Venezuela del 2

Blodet sprutade men jag hade vaknat på natten å trodde jag var döende, tog fram en sax å en gaffel å högg gafflen in i ryggen men eftersom jag försökte träffa rätt med hjälp av speglen på garderobsdörren gick det så där, klippte av löst kött med en superliten sax, somnade om eller domande bort, vakande å gick till mitt jobb som Engelsklärare i Caracas som vilken vanlig dag som helst. På kvällen innan på en parallellgata till Sabana Grande hade jag stått å precis beställt un cafe negro con un vaso de agua por favor när det körde förbi en bil å skjöt dem 2 killarna som stod brevid mej som väntade på sina Guayabadrinkar, ett skott träffade mej i ryggen men tyckte mest det sved till å trodde inte de var så allvarligt å blev mest rädd. På vägen till min morronklass som jag oftast hade på Procter and Gamble gick jag förbi ett apotek, dem e minst lika kunniga som läkarna å gratis, hoppade upp på disken å visade ett djupt kulhål, hon tvättade rent, öste på nått gult åsså lite smärtstillande å sa bara que suerte typ.

4 kommentarer:

Anonym sa...

du skriver som han den där...aaah kommer inte pa vad ha heter. I boken kallas han för the great Blondino..en svensk författare...alter egot är i paris o runt om i europa och sätter upp dansshower..Vet du vem jag pratar om?

Natalie sa...

eklit - stämmer detta eller hittar du på det för att verka macho?

Ovanliga vantar sa...

har hört namnet men jag har ingen riktig koll Hamburgskan, Natalie klart de stämmer,skriver å berättar lite om mitt liv eftersom nån undrade varför jag har PTSD å Dödsångest, det kommer mera I m afraid

Anonym sa...

den store blondio av sture dahlström.
http://everything2.com/index.pl?node_id=1189578

undrar om det är Stakka Bos favoritbok?

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?