söndag 16 mars 2008

Prioriteringar

- Jenni-Jo messade å tyckte att jag hade ett liv å behöver ingen partner. Miss veberöd undrade hur jag har råd att äta ute å fika var å varanndag. Allt handlar om prioriteringar ju. Har du ingen partner så har du både tid å energi å lust att vilja gå på bio, teater, utställningar å endless fikor.

- Råd skaffar jag mej genom att inte ha skaffat bil, dator, musik-saker, dyra möbler å annat onöditt. I min egen ihopsnickrade Amish-het så prioriteras nöjen, mat, kläder. Tror vi kan enas om att Goldigger-girlsen inte direkt hänger på mitt lås för att komma in å ta del av min cykel å mitt badkar vilka e sakerna som jag värderar högst i mitt hem. Hem: 37Kvadrat. Billigaste försäkringen råder då inget annat e av värde än min cykel.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?