fredag 21 mars 2008

Plats för nytt?

1. Paco Genial (min bästa vän som jag aldri träffar men som har samma humor som jag å som skulle finnas där vid min grav å säga nått, sant eller falskt det kvittar. 20 årig vänskap)
2. Vimse ( Med henne kan jag resonera å diskutera det mesta förutom träning. 10 årig vänskap)
3. Sjuksköterskan ( Finns alltid nästan hemma om man behöver ringa för att berätta nått för att få feedback på saker å ting. 5 årig vänskap)
4. Den Assyriska magdansösen ( Precis som Vimse har vi känt varandra i 10 år, hon bidrar med att jag träffar snygga å smarta människor i sällskap med henne.)
5. Den 4e vise mannen från min Bosniska crew ( Bidrar med multikulturell vinkel på det mesta, min hjärna utvecklas i samtalen med honom och hans gäng, ofta hör jag mej själv säga saker som jag inte hade en aning om att jag kunde formulera på ett sånt sätt. 10 årig vänskap här också)
6. Domarn ( Med honom håller jag kvar lite intresse i fotbollsvärlden, alltid på gott humör å alltid glad av att se mej. 4 årig vänskap).

- Sen finns alla dem andra som jag lärt känna via dessa under åren å som jag håller på att lära känna som bidrar med massa fantastiska saker.
Brandkåren: Bolla tankar med.
Designer-girl: sex å träning.
Bipolar-Sara: Diskutera döden å gå på konstutställningar.
Sugar-rach: Bidrar med att höja intelligensen å coolheten i gruppen.
Marcy-Darcy: Ser til att saker sker, godhet.
Miss veberöd: Ordning å reda, bokar å fixar.
Lillen: Utan honom mycke mindre beachvolleybollspel å de hade vatt trist.
K-man: Sms-humor på absoluta toppnivå, dag som natt.
Beach-Sara: Med henne hamnar jag på saker som jag gillar men som jag aldri skulle gjort ensam, typ på en hockeymatch eller ett kyrkbesök.
Beach-Ida: Asså man blir lugn i hennes sällskap.
Skådisen: En vanlig kille med sjukt stora armar, trevlia svennekvällar med spel å sånt.
Mr All-White: Tränigskompis som håller min Spanska flytande.
+ ca 30 till som inte får plats av utrymmestekniska skäl (detta kommer att hållas against mej en dag, va så säker)

Konserter: Vacant
Bio: Vacant
Föreläsningar:Vacant

- Det finns asså plats för vänner i kategorier såsom konsert, bio och föreläsningar speciellt på vardagskvällar. Skicka ansökan på bloggen, supermycket lättare att bli antagen om man uppfyller vissa kriterier. Tjej typ 55 kg å 165cm lång, vältränad som nästan bara ser filmer på speglen å hellre går konsert på Debaser än Bodoni.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha ordning o reda ska det va..allt ska fylla en funktion!

Ovanliga vantar sa...

Visst e de sjukt, fan asså jävla ordningsman,kanske måste släppa fram Brasse lite mer å låta Magnus vila.

Anonym sa...

Tsss.. Du vill ju bara att jag ska svara. Fast jag har gått ner mycket i vikt på senaste. Kan vi dra bort tio kilo? Jag lovar att försöka gå upp en aning.

Ovanliga vantar sa...

Du kan väl gå upp till 48-52 iallafall?

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?