fredag 21 mars 2008

Olika typer av kassa tankar

- Sjuksköterskan ringde igårkväll å vi pratar på å jag tycker att det där va rasistiskt sagt om nått hon sa å sen radar hon upp typ 20 situationer å jag tycker alla e rasistiska. Vi diskuterar detta i 2 hr utan att direkt komma nån vart. Hon säger att det finns statistik hit å dit om än de ena å än de andra. Jag försöker komma med mina invändningar som typ " Kan vi inte bara säga att det e trist att de finns så mycke krim å arbetslöshet å hoppas de försvinner oavsett vem som e ansvarig?"

- Om jag ska på nån påskmidda? Nä varför, en jävla massa fetton utan självdisciplin som bara ska bli ännu fetare å sen ta över alla bussäten i hela världen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

tycker du ska jobba lite pa din tjock-empati..inte lätt att ha gener som gör att man gar upp 2kg när man läser ett chokladkakerecept..;o)

Ovanliga vantar sa...

Ja lovar, de e min akilleshäl

Anonym sa...

haha i ditt nästa liv blir du aterfödd till aretha franklin ungefär da typ!

Ovanliga vantar sa...

Fatboy slim var tog han vägen?. vad hette Arethas hit med Georgie boy?

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?