tisdag 24 juni 2008

Yr å cyklar

Jag känner mej yr av:
- Alain de Bottons statusstress
- Sekten Guds barn
- Att nu vill paraplytillverkarna i Smögen att förutom att dem ska tilverka mitt Fallujah-paraply att jag ska köra ett Umbrella-strip på deras årliga sommarfest.
- Inbjuden att prata om La bohemia på Aztec sun and recreation club.
- Dagens knäböjsträning.
- Kvällens sanslöst trevlia sällskap.

Skulle jag klara av det skulle jag vilja lägga in "My white bicycle" med Nazareth på bloggen but sorry no can do. 2 dar i rad har jag vatt nära att cykla över celebs på samma ställe, insane ju. Vi snackar strippen mellan Red snapper å Tempo. Igår fick jag väja för Cardigans-Nina å Nathan Larson å idag för Timbuk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

....???? helt plötsligt blev jag censurerad

Ovanliga vantar sa...

Förlåt men nån har hackat in på min sida inatt/ida å lagt ut massa skit i mitt namn överallt till folk å lämnat massa idiotiska kommentarer. Jag rensade undan lite här å var men har ju ingen koll hur mycke damage thats done asså. Vill inte ta bort varken mail eller kommentarsfunktionen men får se om det blir värre. Shit har för mycke koder å lösen i mit liv trots att jag lever hyfsat amish.

Anonym sa...

Oj!! stackare..men alltsa, var det du som skrev pa min sida idag? hoppas det reder sig..

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?