torsdag 19 juni 2008

Döva singlars sällskap and Im only happy when it rains

Apropå mina vidgade vyer så hade jag fått 2 kul mail ikväll:

1. Från en paraplytillverkare i Smögen som ville att jag skulle designa ett paraply för deras höstkollektion. Har redan messat dem min ide å vi e redan överens. Dem tyckte de va kul att jag nu äntligen släppt in paraply-tjejerna i värmen so to speak.

2. Från döva singlars sällskap som ska fira midsommar i Gropahålet utanför Åhus å vill att jag kommer eftersom det saknas singelkillar. Här har jag dock vatt tvungen att avböja eftersom jag ska jobba 4 nätter nu under midsommarhelgen men sa att ja hoppas bli bjuden på nästa tillställning.

6 kommentarer:

Elle sa...

Haha, helgalet! :)

Anonym sa...

hehe helt sjukt ju!! vilken makt du har

Thea sa...

Alltså du är ju så jävla härlig!
Är du en sagofigur eller så? Du känns nästan som ett mysigt sagoväsen som man bara vill rymma till och få tröst hos när allt känns hemskt.

Ovanliga vantar sa...

Elin å Frau schuster: Ja verklien tokitt asså.

Thea: Du anar rätt, ja e ju inte på riktitt, känner overklihetskänslor nästan hela tiden å tycker mest att jag e på besök i andras verkliheter. " Han som försvann".

Thea sa...

Blir nyfiken på vilken sagofigur du gömmer dig bakom ;) Berätta nu!

Ovanliga vantar sa...

Thea: tror att subcommandante Marcos e en bra inspiration ti den overkliga figur jag e, ser mej själv i svartvit fast tecknat typ.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?