torsdag 12 juni 2008

Tix my love

- Superespontanmöte med a bloggie på centralen mitt på dan ida å det va kul å komiskt. Tix va söt, charmi, arrogant å vackert ego hade hon, how could she go wrong, nä de kan hon ju inte.

- Sen tyckte jag det va lite kul att hon gjorde en speed-date-variant av de hela eftersom hon bjudit in en kille till, under våra 30 minuter så satt han ju åsså där å babbla på, ja trodde såklart att han va en säkerhetsvakt alt, gammal kompis men sen när vi båda hade tagit farväl av Tix så säger han " Jaha å vem e du". Fan va rolitt asså.

- Apropå age of love så va den andra killen med i klass 9a å jag gick i 9c like 20 years ago. Tix hoppas vi ses på Quicksilver-saken Sexta-feira.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, ingen speeddejtingvariant, johan var mitt backupsällskap om du inte hann :) men tackar för fina ord och fint sällskap trots att mitt hår var löst på en fuktig dag.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?