tisdag 17 juni 2008

Specielle e Terca-feira

- Efter nattmanglingen med specielle så inser jag ju att de enda jag behöver e ju nån som vill hänga på bio då å då å sen hade lite-mer-än-mys, ordningen kan va den omvända. Jag får ju vad jag behöver i övritt i mina olika kretsar. Om detta nu e den perfekta partnern för mej så räcker ju att det finns lite sexuell attraktion å hyfsat lik filmsmak. Med detta tänket så öppnar sig helt andra dörrar, ifs har ja vatt i dem spåren tidigare å de har funkat periodvis. Nu tänker jag bredda mitt letande å inte ha mera krav än dem nämnda (Svårt nog kanske ändå tror jag).

Grupper jag tidigare ratat men som nu e hyperintressanta:
- Frusna fd fruar
- Utfrysta mammor
- Ensamstående unga utfrysta döttrar med kass dialekt.
- Tjejer med paraply
- Blinda (Kanske e de bästa, all kärlek baserad på ord å beröring, det räcker att jag tycker att hon e söt ju)
- Döva (Om hon bara blir attraherad av mitt utseende så slipper hon ju höra mitt babbel, vissa skulle nog sätta mer cash på döva än blinda).

- Vatt ledi ida så först ett bra gympass sen hängt å fikat på Paus med Brandkåren å nu ikväll blir det beachvolleyboll på Vanna beach med K-man, Lillen å Den andre.

/The surrendered husband (Jamas)

7 kommentarer:

Tixie sa...

dissar du min dialekt nu eller?

Thea sa...

Så om man är perfekt dvs inte stämmer in på någon av dina kategoriseringar har man ingen chans hos dig?

Elle sa...

I LOVE the nickname...

Stefan sa...

Skönt med kravlösa människor. Jag hade också tjänat på en blind tjej kan jag meddela. Min sambo har jävligt konstig smak vad gäller karlar.

Malin sa...

Alltså. Du menar att du tidigare dissat tjejer bara för de haft paraply?! (okej, har de använt de i strålande solsken så förståre jag dig). Inte undra på att du haft svårt att hitta den perfekta partnern! Skönt att höra att dina ramar nu vidgats. Tjejer i regnställ är ju betydligt värre.

Anonym sa...

Regnställ regerar! E man snygg i regnställ funkar liksom allt annat oxo. Men om jag får bestämma så slår sommarregn mot naket ansikte d mesta!

Ovanliga vantar sa...

Tix: Aldri en diss av dialekt.

Thea:Asså de gäller ju att va perfekt hos mej å inte perfekt hos allmänheten.Jag gillar ju udda fåglar typ nån endemisk Yellow wobbler.

Elle:De nada

Steffo T:Leta upp en dövstum rullstolsbasketspelare gärna Spansk eftersom dem kan visst gå när de behagar.

Mallan:En regnställs-tjej på 70 kg, med hund, kedjeröker å gillar Lars Winnerbäck kommer efter paraply-tjejer, jag e visst inte så öppen som jag tror, månen din syster, solen din bror, aldri så ensam som du tror.

Anonym:Jag fattar inte poängen med regnställ, svettas istället för att bara bli blöt.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?