lördag 7 juni 2008

Awkward y mucho mas

- Hela Torsdaskvällen med allt häng på andra sidan stan va väl trevlitt men de e inte min grej att hänga i limousiner å dricka champagne. Hängde dock med hela rundan, Centiliter å gram-Dockplats å tom ti Slagthuset där jag va den som lämnade stället först, typ 00.42.

- Fredan däremot va ju en dag like I want it. Hela dan på Vanna beach spelandes beachvolleyboll, sjukt bra spel. Ja å IT-Mich lyckades ju slå P-O/J-O vikket va en skön skalp sen va de mest spel for fun resten av dan. Kvällen avslutades på Cuba cafe med en bunke gym/yoga/beachfolk å även konsthandlaren dök upp. En jävlitt skön Freda asså.

- Träffade även på Nästkusinen som jag träffat på en fest för typ 6 Månader sen, nybliven singel men det blev lite akward stämninmg kände jag. Nästkusinens nästkusin hade precis sagt att jag va intresserad å hon hade blitt smickrad åsså råkade jag dyka upp sekunden efter, awkward asså men what the hell.

- Idag Lörda blir det att hänga på Vanna beach hela dan å spela beachvolleyboll å äta vattenmeloner typ å sen ikväll kanske Debaser/Cuba/Folktes park otra vez.

5 kommentarer:

Hanna Nöjdh sa...

ring mig

Tixie sa...

bodoni på torsdag måste jag banga, tyvärr. men snart!

har du gått och blivit kär, kära ambivalens?

Ovanliga vantar sa...

Vet inte om ja blitt kär men tror jag vet det innan Torsda.

Tixie sa...

kanske inte jag som var för ung, han kanske var för gammal? bli nu skitkär, hörredu. hitta the real love osv.

Anonym sa...

Herr M: din blogg har blviit ngt slags chattrum där jag oftast inte fattar ngt överhuvetaget. kom igne nu o skapa lite debatter istället

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?