måndag 2 juni 2008

Föränderlig verklighet

- Jag har fått mail från sällskapet "Föränderlig verklighet" som vill att jag ska ha en föreläsning hos dem nu i höst. Altarvistar fram dem å hittar deras verksamhetsberättelse som lyder as following:

- Har ni nån gång upplevt något plötsligt och oförklarligt i ert liv? Har ni ibland förgäves letat efter föremål som senare har återfunnits på ett ställe där det inte kunnat hamna på naturlig sätt? Har ni erfarenhet av ovanliga och betydelsefulla sammanträffanden? Har ni tyckt att tiden stannat eller saktat in eller tvärtom rusat iväg ovanligt fort? Har ni förflyttats från en plats till en annan utan fysiska hjälpmedel? Har ni sett djur som inte tillhör faunan där de påträffats eller till någon nu levande art? Skriv en rapport om avvikelser och ovanliga upplevelser och anslut er till cirklen Föränderlig verklighet.

- Asså de känns som typ alla borde ha en story som gör att dem borde gå med i denna sekten. Apropå sekter så blev jag å en tjejkompis utslängda från Tvindrörelsens högkvarter när vi började ställa för närgångna frågor way back in the dayz asså. Där blev rättegångar i Norge om hjärntvätt mm. Hela rörelsen finns fortfarande konstitt nog å fortfarande handlar folk kläder på UFF som är en del i rörelsen. Hade problem med Tvind ett tag sen när jag skulle söka studielån eftersom dem redan hade sökt i mitt namn för studier i Mocambique. Som tur lyckades jag bevisa var jag vatt just då så safe from harm. Enda sekten som vatt nått att ha va "People forever" med säte i HBG.

- Tackar jag till ha ett snack med "Föränderlig verklighet". Kan ju bli ett laugh n a half.

4 kommentarer:

Fummelfot sa...

För att jag är obotligt nyfiken - vad gör man när man spikar i volleyboll? :)

Ovanliga vantar sa...

Smashar asså, Spajk. En dag så ska ja bli grym på de e de tänkt

Anonym sa...

Altavistar du? Seriöst? Det ska jag också börja göra. Fasen vad coolt att inte googla.

Ovanliga vantar sa...

Jag har aldri googlat, alta vista e ju sjukt mycke bättre sen bytte ja ju precis från beta till vhs ifs. ryktena säger att dvd ska va bra men jag tror inte på det

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?