torsdag 12 juni 2008

Finn få fel e de de som e de rätta?

Har satt saftey på mitt skrivande om en tös jag träffade i helgen men what the heck, it goes like this:

-Hon tyckte att jag va fin från 1a stund hon såg mej på stranden i Söndas, hon ser till att jag ser henne, jag blir intresserad, tar kontakt med hennes kompis (Jag går i 9C kind of) frågar typ chansen på Miss Figure som nu e å badar typ (Hon dejtar nån kille får jag höra då). Miss Figure kollar när jag spelar lite beachvolleyboll så då tänkte jag att jag där finns kanske lite intresse, letar upp henne igen å bytar nummer, det tokmessas hela Söndakvällen å Måndan.

Vi ses å tränar på Tisdan tisammans, hem ti mej å lagar mat å hänger sen i Folkets park å kollar fotboll (Sverige-Grekland) med både vänner ti mej å vänner ti henne.

Det messas under Onsdan, vartannat med pussar å kramar å fina saker å vartannat neutralt typ, jag blir alldeles snurri men märker att jag gör likadant , å jag som hatar spel. Hon dejtar en annan kille å på nått konstitt sätt så försökte jag inte ha sex med henne när hon va hemma hos mej. Har svårt för att minnas om jag nånsin träffat nån där vi inte har haft sex om tillfället givits?

Varför e nu just denna tjejen så jävla intressant då?

Jo där finns få fel, e få fel viktiare än många rätt när det gäller en rikti relation?. När det gäller sexrelationer så räcker det ju med ett par rätta saker å dem dålia behöver man ju ändå inte dela.

Med denna tjejen skulle aldri dessa meningarna yttras:
- Varför måste du träna så mycke?
- Varför måste du äta så tradi mat?
- Måste vi ha så rent rumtom oss?
- Kan du inte äta Söndasmidda med mina föräldrar?


Basic stuff men de kanske e pga sånna saker som kärleken tar slut förr eller senare å inte att ena parten träffat nån bättre.

Ok de todos modos hon dejtar nån annan å jag e god 2:a, History repeating (Design-girl). Imorron ska jag träna med henne igen.

Vad ska hon ha mej ti?

5 kommentarer:

Thea sa...

Roligt skriven blogg :)

Malin sa...

Nejmen! Jag tror du börjar få kläm på det. Att dejta en människa som inte har några fel och brister måste vara dödstrist. Så, du är på rätt väg. Men du måste också sluta analysera sönder allting. Bums.

Anonym sa...

Va hon ska m dej ti!? Hmm va e d du vill höra? handen på hjärtat o foten på pedalen nu kör vi... Låt oss börja m vad du vill me henne! Du vill bli vald, föredragen, vinna matchen lixom. Hon vill veta att hon kan föredra innan hon bedrar o drar, D e ju sååå safe o "dejta" personer som dejtar andra! Annars kan man köra på distansförhållanden, Norrlandsmodellen, Bondboran etc, oxo safe!Hobbypsykologi e irriterande, men andas ut! Jag analyserar enbart i egensyfte. Läsa din blogg e som en en stunds självreflektion. Så om inte du lyckas i jakten på den "perfeka" partnern, så kanske bloggen guidar mej dit. Mission completed! Tjarlek/ M

Keep you mind on the drivning. sa...

haha,jag skrattar fortfarande lika gott. vet inte vad det är, men ohh my.
sitter här sömnlös och läser några inlägg som jag inte läst tidigare. gillar ditt sätt! hade!

Ovanliga vantar sa...

Thea: Gracias

Malin:Analyserandet å grubbalndet e inget självvalt, sjulle ju kunna medicinera bort det å go back to likgiltighet å bara vara.

Anonym: Kul om mitt elände hjälper nån annan. Själv har jag svårt för att ta råd men älskar att älta sönder saker de todos modos.

Sandra: Ja läs det gamla där e bättre material, just nu e jag inne i en sommardvala med välditt lite sting. Det klassiska att man skriver bättre när man e olyckli typ.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?