fredag 13 juni 2008

Kurser jag håller i till hösten

- Obehagshantering.
- Att vara kärleksfull.
- Förbättrad livskvalitet på 8 veckor.
- Säga nej e att säga ja ti nått annat.

Kurserna kommer att hållas via sms med möjlighet till live-uppföljningar å självklart e alla gratis.
Start 1 september eller när behov uppstår.

Kurser jag önskar i utbyte e:

- Ta tekniksteget efter glödlampsbyte. (Kommer skolka men vafan)
- Våga umgås utan sexuella tankar. (Kommer jag missa den tentan?)
- Människor vars BMI e över 25 e åsså människor. (E den på 10 terminer eller?)

11 kommentarer:

Elle sa...

Bra kursplan. Man kanske borde satsa på heltidsstudier.

Anonym sa...

Kursen i obehagshantering låter bra. Kan betala tillbaka med vilketsomhelst av de nämde alternativ.

Malin sa...

Jag skulle nog behöva en snabbkurs i alla nämnda kurser. I utbyte kan du få kursen "Lär dig acceptera och uppskatta din nästas fel och brister".

Ovanliga vantar sa...

Ansökningarna trillar in, fan va skönt, ska inte göra som högskoleverket gjort dvs slänga alla ansökningar som kommer från folk som ändå inte hinner få uppehållstillstånd. Uppehållstillståndet på Möllan fås vid gränsen ju.

Elle: Du får sitta längst fram.

Stinnepigen:Hur ska du lyckas få mej till teknik-kursen, hur ska det skapas ett microintresse till en amish.

Malin:Hur många bra saker går på en brist för att vilja va ihopa? max 5-10% brister eller?

Anonym sa...

jäpp skriver ocksa upp mig pa obehagskursen. sa kan jag o stinne skicka lappar till varandra om att läraren använder ordet "åsså" hela tiden...

Anonym sa...

Haha, hittar jag inte på annat, så får jag ju hålla lektionerna iförd bikini och slagborrmaskin.

Ovanliga vantar sa...

Jag tror ni tänker rätt, först bli av med obehaget sen försöka vara kärleksfull. Hamburgskan å Stinne kommer sitta längt bak antar jag, " Hallå där vicka inte på stolen tack, stäng av mobilen å spotta ut tuggumit Frau Schuster å du Stinne ska till OBS-Klassen." Malin medlar.

Anonym sa...

kärleksfull är jag redan..ibland alldeles för mkt.

ta tekniksteget efter glödlampsbyte håller jag gärna i..de andra kurserna borde jag kanske titta in lite på jag med.

Anonym sa...

Hamburgskan: Vi kan ju lägga upp en kursplan tillsammans när du kommer hit och hälsar på 'mina' islandshästar :-)

...samt öva oss på att vara brattiga och blåsa tuggummibubblor...

Malin sa...

11,63 tror jag gör en bra balans.

Malin sa...

...och medla har jag alltid varit bra på.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?