måndag 16 juni 2008

Saknar intellektuellt trams

-90 minutrar med Fröken Figur å roliast på den turen va en minut då vi stötte på Fru Möree and her newlyborn baby. Ingen glädje, ingen humor, inget trams, hon ville inte ens bygga mänskliga torn ( Frågade inte, såg de på henne att det skulle aldri hända men hon vill ändå att vi ses igen, why liksom känner jag? ), de som borde va alla människors rätt, du ser på mej å jag ser på dej.............

Hängt nårra timmar på Metro å lyssnat på reggeae med sjuksköterskan.

7 kommentarer:

Elle sa...

Inte ens mänskliga torn? Måste ju vara galen, flickan...

Ovanliga vantar sa...

Eller hur? De som kommer va 1a på allas lista sommarn 08. Årets kubb typ som ja by the way har brons i VM i. Innan man frågar folks namn å vad dem gör å annat sånt ovikttt så borde frågan va "vikket typ av torn gör vi?"

Elle sa...

I'm game. Vilken typ av torn gör vi?

Elle sa...

Fixar du "spindeln"? I så fall är det piece of cake.

Ovanliga vantar sa...

Om vi ska uttnyttja våra totala styrkor bäst så hitta på ett torn där min benstyrka kommer till användning. Vill ha ett snyggt torn där vi kan hålla positionerna länge. Jag testar gärna alla insektstorn.

Elle sa...

Ingen jätteutmaning för muskelstyrkan -jag är lätt som en plätt. Hoppas balansen är hyfsad, är ju bra om tornet ska bli högt.

Anonym sa...

hmm...du kanske ska börja att leta efter andra saker än utseendet..herregud, ngn som e trakig, det gar bara inte. om du koncentrerar dig pa personlighetsgrejerna först och upptäcker underbara sidor hos ngn sa brukar ju utseendet växa automatiskt. jag vet inte...men att slösa 90min pa en trakig tjej e slöseri helt enkelt.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?