torsdag 26 juni 2008

Whats the story morning glory? (Tix)

Va väl aldri nått superfan av debatten Oasis eller Blur. Oasis hade sin "Dont look back in anger" å Blur hade sin " In the country" (Den hette säkert nått annat?), jag höll väl mer på 3e alternativet dvs The verve elller hette dem bara Verve? Hur som helst så släpper både Oasis å Verve nytt när som helst. Mest rolia e ändå kanske att Right said Fred ska spela på Pride, för dem ska dit där asså.

Hängde ju på Bar Italia/Vanna igår med massa folk å även Fröken Figurs kompis Stranden-Anna va me som en kompis till mej men de visade sig som de e ibland gör att hon trots att hon va/e kompis med Fröken Figur va intresserad av lite närhet med mej.

Jag tänkte faktisst mycket på Tix igår. Vi hade ju en i mina ögon å öron en fantastisk kväll tisammans i Tisdas. Bio å sen hängde vi bara å snackade på Prontos uteservering. Vi har samma rytm, sarkasm, ironi å cynism så trots att jag fick i mej typ 70 kg av nårra dödlia ämnen från andrahandsröken så känner jag för att hänga mera med henne trots att just den där röken var det närmaste hennes andetag jag kom.

Den enda med rätten att lysssna på "Bitter sweet symphony" ida e Veronica Wagner.

4 kommentarer:

Anonym sa...

'Country House' hette den men 'Drugs don't work' med The Verve är mycket närmare att vara sena nittiotalets soundtrack of my life. Kul att de ska släppa nytt.

Vi ska definitivt idka lite musikutväxling. Får väl satsa på ngn gång under sommaren när jag o lilla Kalle har vägarna förbi Skåne.

Anonym sa...

Otroligt. När jag går in på din sida så går det inte att gå tillbaka från den, asså rent tekniskt! Irriterande, ur ett rent i-landsperspektiv förstås.

Anonym sa...

I-landsproblem är de mest irriterande av alla. Klicka på pilen som pekar neråt vid bakåt-knappen och välj den sida du vill tillbaka till. Av någon anledning så gör de polls som Ambivalens haft på bloggen att man inte kan klicka bakåt den vanliga vägen.

(tog mig friheten att svara på detta eftersom bloggens innehavare enligt egen utsago är amish)

Ovanliga vantar sa...

Tack Stinnen. Mångas bloggar e på det viset å hatar de åsså å fattar aldri varför. Tror nästan att jag fattade din beskrivning på lösningen, ska testa en dag

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?