lördag 28 juni 2008

Detta har jag att erbjuda / Öppet sommarbrev

Har nu letat i massa Månader efter den perfekta partnern för mej. Har träffat massa söta, smarta åsså vidare men ingen har vatt rätt för mej eller så inte jag vatt rätt för dem.

Vad jag söker för en tjej e även om det ändrats på sistone eller iallafall justerats en aning ganska så fastställt så for a change så får the public veta vad jag har att erbjuda istället:

(Lång paus)

- Minst 1 närkontakt i veckan fyllt av massa närhet, sex å sushi.
- E grym på att fylla i andra folks tankebubblor.
- Bra på att lyssna å sätta igång nya tankar hos folk.
- En social seatfiller .
- En broki skara av vänner i alla åldrar, kulturer å kön.
- Variation av intressen.
- Miljömedvetenhet.
- Debattlusta.
- Superplanerare.
- Stressfrihet.
- Punktlighet.

Matcha mina önskningar med vad jag har å erbjuda så får vi se om där finns nån. / Shrek

8 kommentarer:

Anonym sa...

mycket bättre. varför inte ett inlägg med e öppen fråga om vem som är intresserad o vill satsa? släppa ansvaret lite liksom

Ovanliga vantar sa...

Frågan e öppen så räknar med att mailboxen blir full under natten med matchningar. Finns där en matchning tro nu när mina krav sänkts rejält?

Malin sa...

Alltså, eftersom du signerar med "Shrek" så börjar jag ju undra om det här är ment to be...
Här följer en konversation mellan mig(J) och en av mina elever (E):
E: Ååååh du är alltid så snygg. Och så ser du ut som en kändis.
J: Tackar. En kändis? Vem skulle det vara?
E: Jag minns ju aldrig vad hon heter! Men hon är typ... Ja men en prinsessa eller nåt!
J: Nemen?! En prinsessa minsann?!
E: Ååååh fan vad är det hon heter. Hon är typ precis som du.
J: Ja... jag vet inte..
(E tänker så det knakar)
E: Jo! Nu vet jag! SHREKS FRU!
J: Va?! Men... hon är ju ett grönt träsktroll?
E: Ja, fast hon är ju normal ibland också.

Anonym sa...

Fiona, eller vad hon heter... bra läsning ti kaffet en söndagsmorgon... :)

Anonym sa...

haha mallory-malin underbart...
ambi: du publicerar väl friarbreven pa bloggen eller? vilken bra ide, nu har jag en backup ifall tysken skulle dumpa mig..anv. bloggen som en kontaktannons. blir ju pinsamt ifall ingen hör av sig iofs...

Ovanliga vantar sa...

Ja e ju åsså ett grönt träsktroll å de e mitt normaltillstånd å sen har jag mina perioder av annorlundahet åsså. har precis lästut konsten att va snäll å tänkte prova nåra dar så jag har bett om lov från frierskorna om jag får publicera deras brev.

Anonym sa...

hej shrek, din blogg är rolig, jag länkar om det är ok? /catwoman

Ovanliga vantar sa...

anonym: såklart

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?