fredag 20 juni 2008

Göteborgs poesifestival å jag känner ingen sorg

- Fått en inbjudan till Göteborgs poesifestival för att läsa mitt blogginlägg från 18 Mars "Fallujah". Tänk att det klassades som poesi!

- Kärlekfri midsommar:
"En midsommar utan kärlek å sorg vintern kommer då tiditt både på gator å torg, plockar blommor 7 å min likgiltighet säger varken bä eller bu".

Nån sorts lista 080627:
- Karlshamns-Lovisa vill ta en fika en dag.
- Bipolär-Sara vill ha sex en dag.
- Designer-girl e kär så vi har en paus ti hon blir okär.
- Norrlandsmodellen messar sina förehavanden.
- Fröken Figur å ja delar inte filmsmak ( Sandler Vs Almodovar).
- Stranden Anna kanske jag bör lära känna, kan bli en kompis.
- Bondmoran mailar men har fattitt språk.
- Argentinskan råder det tystnad med för tillfället.


- Nästa vecka e jag helt ledi. Tänkte beställa en mindre förälskelse på en 2-3 dar. I paketet önskar ja att de ingår Kubb, Frizby, vindruvor åsså lite mer-än-mys i nån park. Vid tsunami eller åskväder så e "sex and the city" på bio ett alternativ.

6 kommentarer:

Elle sa...

Om du inte känner någon sorg hoppas jag du hittar ett sätt att känna kärlek, tidig vinter är ju ett kass alternativ...

Anonym sa...

jag gillar sex & the city och när jag ser den på bio kommer jag tänka på dig och vad du missar. hah!

kram

Ovanliga vantar sa...

Elle: De bästa med vintern e att att de e så mycke skönare att hänga i en bubbelpool nånstans fast jag skulle villa ha minst 6 månaders sommar,4 Månader Höst, 1 Vinter å 1 vår.

Elle sa...

Jag är helt inne på din linje gällande balansen mellan årstiderna. Bubbel med bubbel i glaset är en livsnjutarvariant som inte går av för hackor.

Thea sa...

Du har onekligen en hel del alternativ att välja på....

Ovanliga vantar sa...

Thea: De e ju inget allvarlitt med nån så får nog leta vidare.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?