tisdag 10 juni 2008

Natt-sms-race

- Ville bara säga tack till dej okända tös som helt plötslitt dök upp på min mobil inatt å fick mej att återigen inse att att för mej e den största attraktionen ordet.

- Vi vet inte hur den andra ser ut men där uppstod en attraktion mellan oss på ett rätt lugnt å skönt sätt. Hade tänkt skriva ett inlägg om åldrar men märkte att det inte gick för det handlar ändå välditt sällan om åldern i slutändan.

- Varför människor blir ihop eller gör slut handlar ju om kommunikationens vara eller icke vara. Du kan va 17 eller 50 skit samma. Det du skrev å hur du skrev va attraherande. Även vänskap kräver attraktionskraft.

10 kommentarer:

Elle sa...

Kommunikationens vara eller icke vara... Damn right!

Tixie sa...

Tihi..
man får väl blinka lite extra med ögonen och säga tack detsamma. nu sprack anonymiteten. ta bort min kommentar om folk inte borde veta.

Ovanliga vantar sa...

Tixie darlin mi anonymitet e lika borta som sn�n. Ingen vet n�tt �nd� ja e som en seriefigur � finns inte p� riktitt, allt va en dr�m.Elle jag beh�ver n�n som babblar oavbrutet

Anonym sa...

tix här, pallar inte logga in och fattar ändå inte hur man gör.

första tanken är att hon är kass i huvet och vill ha kakan & frossa samtidigt.
andra tanken är att hon kanske gillar dig ändå.
tredje tanken är att du borde setta the record straight och visa dina avsikter och kolla hennes svar. gillar inte grejer som inte är tydliga, så det är mitt svar på allt iofs. men ändå liksom.

Elle sa...

Babbel med variationer: Skriva fejja, messa, chatta, signalera, maila, blogga...

Andreas sa...

Sanna ord :)

Ovanliga vantar sa...

Elle allt de e ok men jag ogillar gymma som verb.

Elle sa...

Håller med, men det finns få synonymer som funkar.

Ovanliga vantar sa...

Jag ska ti gymmet � tr�na. Jag ska iv�g � tr�na p� gymmet. Jag har styrketr�nat. Jag har vatt p� gymmet. Gymma e ett av dem fulast orden som folk kan anv�nda,n�stan lika illa som om n�n l�ser Giouollou (K�nns felstavat)orkar inte ta reda p� hur de ska va

Elle sa...

"Guillou" -har jag aldrig läst.

Att vara på gymmet kan ju innefatta så mycket mer än bara träning... Kanske därför folk verbifierat det hela. Vad vet jag.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?