onsdag 25 juni 2008

Råd å stöd

På bibblan å har lånat böcker till mina hackers.

-Stefan Einhorn "Konsten att vara snäll"
och "Medmänniskor"
- Sartre "Existensialismen är en humanism"

Det var stödet å rådet e att ta livet av sig i Februari efter att ni använt upp de nya årets semesterdagar.

Det värsta e att nånstans fattar ja ju hur kul mina hackers haft, lika kul som dem hade som kastade in ägg genom mitt fönster ifjol, shit va jobbit de e å rensa å städa upp efter sånt. Jag har ju själv vatt på den sidan där man skrattar så därför orkar jag inte bli arg or upset. Jag har läst för mycket acceptansböcker för det.

4 kommentarer:

Thea sa...

Hoppas skiten reder upp sig, måste ju var superjobbigt:(
Kram på dig!

Anonym sa...

existentialism är humanism är nog en av de mest betydelsesfulla böcker jag läst ever... den står på listan över böcker jag ska läsa om nu när jag kanske fått tillräckligt med erfarenhet för att ta in vad det handlar om... pärlor för svin kanske, eller är det för hårda ord?

Anonym sa...

Älska ihjäl dem eller vänd andra armhålan till... o till Stinnepinnen: grisar iklädda pärlor e ju svinkul :D

Anonym sa...

sartre är ju mitt område. tråkig men trevlig läsning, jag ser fram emot att spendera de två närmsta åren genom att fördjupa mig i honom.

jag menade inte det porrigt förresten.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?