tisdag 1 april 2008

Albatross

- Gårdagskvällen började med ett hejsan hoppsan till den Assyriska magdansösen å Tv-Julia sen blev vi (Jag å Designer-girl) nästan utkastade for being to intimate på Inkonst å sen tyckte jag att vi skulle ha sex på Apoteket (Inte i receptavdelningen för det e ju så dated to 2004 utan typ borta vid linsvätskan in the corner).

- Efter nårra galna timmar hos mej hamnade vi sen på Tempo mitt i natten där vi hängde med Sko-Sussie som e så snygg å hennes kompis Sko-Anna som även hon va supersöt, första gången jag träffade henne. Dröjde en kopp the innan den kvinnliga personalen sa nått om Hans Scheike å att vi kunne ta vår poly-thing elswhere.

- Klockan 19.00 på Torsda e nästa möte borta i en sunkig källare vid Fridhemstorget om min sömn-doktor har lyckats häva min avstängning. Ska bara förhandla med mej själv om de e nödvänditt. (För er läsare om inte läst från början å som bara bläddrar i boken så måste jag ju förklara att de inte e ett poly-möte därborta)

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?