torsdag 17 april 2008

Ut ur Sydamerika-Venezuela del 7

- Flydde ju från mitt bröllop å dem farliga bröderna till min blivande fru i Venezuela, tog först bästa flyg till Miami där jag hängde på å under en bänk på flyplatsen i 5 dar tills jag förhandlat med Aeroflot om en flygbiljett till Arlanda. Landade på Arlanda å utan en spänn på fickan, mitt BMI va typ ensiffritt efter nårra år i Sydamerika. Liftade mot Skåne.

- Efter en lång å underlig sista vecka så äntligen knackade jag på mina föräldrars fönster 04.00 å frågade om där fanns sovplats, typ 3 år med statskupper, bussvolt, nära-drunkning, skott-skadad, fängelsevister, båtolyckor, knark, sekter mm hade passerat min hjärna sen jag drog ifrån Snapphanebygden. PTSD någon ?, Ive got säcken full.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?