lördag 5 april 2008

Pling pling åsså nårra pling till

- Vaknade 11.00 å satte på mobilen å det rasslade till av nån sorts kärlek?
- 03.33 " E du vaken" av Designergirl
- 03.47 " Sover du" av Miss Satisfied
- 04.12 " Que tal Peps ?, vill att du sjunger "Alldeles lagom" för mej." av Argentinskan
- 04. 20 Ett långt frieri från en hög tös aka Wonderwoman
- 05.10 " Hej jag heter Patrice å det går rykten på Studio S att du e het, de e jag med."
- 08.10 En lång krångli gåta från Norrlandsmodellen

- Svarade på gåtan av Norrlandsmodellen. Messade med Designergirl om att ev ses nästa vecka. Patrice känns som nån som tramsar så jag svarade att ryktena stämmer men att jag bara e het naken. Wonderwomans sms känns för svårt att svara på. Miss Satisfied hoppas jag få prata en stund med innan jag ska iväg på Sugar-Rach 30års-kalas ikväll å Argentinskans mess svarade jag med att ringa hennes telefonsvarare å sjunga in en liten sväng på Pepslåten "Alldeles lagom". Sen blev det gröt innan en 3hrs fika med Brandkåren på stan, Barista å Bruno blev dagens cafe

4 kommentarer:

Malin sa...

Debasers brunch har jag hört att den ska vara fin. Men jag hade hoppats att jag skulle vakna hos någon som kunde servera mig frukost med nybakat bröd från Donau. Vad tror du om det?

Ovanliga vantar sa...

Tror du har stora chanser, la precis ett inlägg på en annan site om dej, nån tyckte att du va smart å ville va din vän å jag sa att jag å en hon bara snygg åsså så varför inte.Tror du får dina Donaubullar lätt frågan e om du får dem av rätt?

Anonym sa...

There are many things that I would
like to say to you but I don't know how. Because maybe you're gonna be the one who saves me. And after all, you're my wonderwall

Malin sa...

Jag blir alltid rädd när jag får höra att nån tycker att jag är smart. Det ger mig en känsla av att de gör narr av mig. Och vill man vara min vän så blir jag ännu räddare, det innebär ju att jag skulle behöva framstå som smart hela tiden. Snygg? Allt är relativt. Jag har aldrig blivit kallad snygg. Jag fick kommentaren att "nja, du är väl lagom smart och ser väl okej ut, skulle jag säga" av en person en gång. Jag var tvungen att släpa honom till stupet och putta honom över kanten. Samtidigt som jag skrek "Kanske hade lite intelligens hjälpt dig nu. Om mindre än 2 sekunder är du det snyggaste liket de någonsin sett. Men vad fan spelar det för roll?".

Och du har helt rätt när det gäller Donaubullarna. Det kanske är rättheten som räknas. Och inte lättheten. Fast ibland skulle lite lätthet sitta fint det också.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?